LamAN inIeY

Thursday, May 31, 2012

iANyA mENyAkITkAn...

Aku rindu dia...Seriously aku rindu kan dia...I admit it..Tapi aku tak boleh berterusan mcam nie...Aku tak boleh biarkan dia hidup dalam diri aku...Dalam fikiran aku..Sakit...Sangat menyakitkan...Jujur..Wajahnya masih  ada depan mata aku..Masih di minda aku...I can't turning back...Aku tak boleh menoleh lagi...Di belakang aku wujud kebahagiaan dia sekarang...Aku...Tak boleh melihat itu...Aku dah stop hoping dalam benda2 berkaitan cinta ni...

Mungkin aku dah serik...Aku fobia...Aku trauma...Aku tak mau jadi sakit macam ni lagi...Serius sangat menyakitkan...Susah aku nak pretend aku tak dak pa pa...Sedangkan di dalam hancur berkecai...Kenapa aku boleh terima sedangkan aku tahu aku akan ditinggalkan...Adakah semua ini telah tertulis utk ku??? Tapi takkan sesekali aku menyalahkan takdir atas apa yang berlaku ini...Allah telah susun yang tebaik jalan hidup aku...Dan aku sebagai watak utama dalam drama aku ni, perlu melakonkan watak ini sebaik mungkin...Aku yakin dengan perjalanan ini....

watak aku dalam 'drama' ni cukup adventure...

Semalam aku sembang dengan my mummy...Mummy...My best friend for all my life...Selalu ada dengan aku...Dan semalam mummy wat luahan kat aku...Aku dah banyak berubah lepas apa yang jadi kat aku skang nih...Aku mula jadi pendiam...Masa aku banyak dalam bilik...Mummy mula risau...Ternyata apa yang mummy cakap dulu benar2 berlaku...Dari dulu lagi mummy dah halang aku berkawan dengan dia sbb mummy cakap dia takkan jadi milik aku...Dia bukan tercipta untk ku...Tapi cinta lebih kuat...Aku tak endahkan...Kesannya...Ini la yang terjadi kat aku...

Sekarang aku tergolek..Terpeleot...Sebabnya aku yang cipta dan wujudkan sendiri keadaan itu...Seminggu sebelom perkahwinan dia, aku berharap dan sangat berharap dia akan kembali balik pada ku...Tapi ternyata penantian aku sia-sia...Aku bukan lagi dalam hati dia...Tak sama macam aku..Dia sentiasa dalam hati aku..Hingga kini..Aku bodoh bukan?? Masih meletakkan harapan tuk insan yang membuang aku dari hidup dia..Walau aku berusaha untuk memiliki dia, dia tetap bukan milik ku kerana aku bukan tercipta dari tulang rusuk kirinya...

aku bukan siapa2 bg dia...

Sekarang aku cuba ajar diri aku menerima kenyataan..Aku dah tak nak berharap dah..Aku nak biar 'dia' muncul sendiri...Kerana aku yakin bila sampai and tiba waktu yang tertulis da La Mahfuz, 'dia' yang tercipta untuk ku akan hadir tak kira walau pelbagai ujian yang datang 'doa' tetap dtg pada ku...Semoga hadir kebahagiaan yang tertulis untuk aku...

boleh lagi ker aku berharap?? :-(

P/S.. aku kini bukan aku yang dulu...aku mau jadi lebih 
matang dengan pengalaman ini...

No comments: