LamAN inIeY

Wednesday, March 2, 2011

JeJaLaN DeNgaN KenGKaWAn...15/2/11 & 27/2/11...

Kali ni aku nak post pasal kengkawan aku yang aku baru kenal 7 bulan yang lepas...walaupun usia perkenalan kitorg agak ta sampai setahun corn pun, tapi aku cepat rapat ngan depa ni sbb mmg sekepala la...macam giant kucin lam citer Harry Potter yang ada 3 kepala tu..hahaha...jgn marah ar my prend...bila kuar bertiga ni macam2 la yang kitorg wat...merapu banyak...makan sana..makan sini...mau tak besar semuanya..hahaa....

Meh aku kenalkan kawan aku yang baru 7 bulan aku kenal ni...Nurul Hidayah...Cik kak ni aku kenal masa aku ngah pektikal kat Majlis Daerah Kubang Pasu (MDKP)...tapi aku masuk lu dala Majlis sebulan sebelom dia mai kat Majlis tu...1st time aku tgok dia, aku cakap dia budak pektikal gak...yer la dtg ofis ngn beg lappy dia mmg la nampak ala2 budak pektikal atau lebih tepat lagi budak sekolah...pastu bila En.CC mempekanalkan beliau ni baru aku tau yang aku dah tersalah anggap kat cik kak tu...Pegawai Teknologi Maklumat kot cik kak tu...memandai ja aku kata budak pektikal...Bos tu ada siap ada penolong lagi...cayalah cik kak...haha..pastu start aku rapat ngn cik kak ni bila kami kuar bersama2 me'lunch'kan diri...tu la kali petama aku kuar lunch sejak sebulan aku pektikal kat situ...dan lepas tu hari2 aku kuar lunch sampai jadi tembam dah...pastu kawan la kami dua sampai skang...nak tgok cik kak Pegawai tu...meh kita view beliau..hehe... :-D

ni tyme makan kat CAWAN CAFE...thanks to my frend sorg lg...

ni plak tyme kat obersea...wahh gitu..haha..


 Ni plak citer kawan aku yang 2nd ni...Mohd Azha a.k.a Cik Ha...aku kenal cik mamat nih lagi 2minggu kot aku nk abis pektikal kat Majlis tu...time tu Majlis tgh wat Jamuan Hari Raya besar-besaran...time makan2 tu la aku kenal dia...tapi just kenal2 macm tu jer...tak la rapat g...yang bley jadi rapat ni time aku ngn cik kak di atas tu nk g minum and tetiba jumpa Cik Ha ni so kitorg invite la dia join sekali g minum...and selepas kejadian minum tu baru la kitorg rapat dan tau kitorg memang sekepala sangat...lepas tu nk kuar ke mana pun bertiga...dan Cik Ha membe yang paling merapu dalam kalangan 3 org nih...hahhaa...tapi aku suka sbb aku yg termuda dalam kalangan tersebut..haha...(mahap yer cik kak n cik ha)..haha...ni cik ha kalo nk kenal...hehe...
Cik Ha dengan sepegetinya...haha...

Kerapatan kitorang ni tersangat la menyerlah sampai ada yg ingt kami ni dah lama kenal...dan sejak dua menjak ni kalo kami berchatting di YM kami akan ber'conference'...so tiadalah rahsia antara kami...dan bila tiga tiga berchatting maka gamatlah suasana dlm chat room tersebut...puncanya dari Cik Ha ni la..aku ngn cik kak hanya menambah jer bagi suasana menjadi lebih meriahhhh....kannn....meh kita view pictures ketika kami keluar bersama....

kat muzium umah Tok Su...Cik Kak n Cik Ha...

Dalam umah tok su tu...Cik Ha yg amik pic ni..hehe
 makan tyme...haha spesel kan,.
play time...bowling la lagi kalo tak main game bermanfaat nih..haha


Buat Cik Kak n Cik Ha, thanks sbb sudi kawan ngn budak ni...( budak ker???)...hehehe...korang dua memang sangat best la...


1 comment:

Nurul said...

Nasib baik la ada Cik Adik n Cik Ha ni. Tak dak la bosan bila time wiken..
Cik Ha paling tua, Cik Kak tengah2 x tua dan x muda. Cik Adik paling muda...
Bagus jugak kawan dgn org muda supaya nmpak muda..
hhehehee